niedziela, 6 września 2015

Poznaj Youtubera #3. Olga Konieczyńska

Olga Konieczyńska to jedna z najchętniej oglądanych polskich vlogerek. Dziś będziecie mogli dowiedzieć się więcej o jej działalności w internecie.




Od jak dawna nagrywasz?

OK: Pierwszy filmik ukazał się trzy lata temu.

Jakie tematy najczęściej poruszasz?

OK: Lifestyle. Wszystkie tematy, które dotyczą życia, ludzi i młodzieży. Szeroko pojęta tematyka.

Niedawno na swoim kanale nagrywałaś filmiki o tematyce urodowej. Jak się czujesz jako vlogerka beauty? Czy porzucasz nagrywanie vlogów?

OK: Nie nadaję się w ogóle do nagrywania vlogów o takiej tematyce. Było to jednak ciekawe doświadczenie, ponieważ zobaczyłam ile muszą się napracować vlogerki tworzące coś takiego. Ja na pewno nie zmienię tematyki swojego kanału.

Dlaczego wobecobiektywu?

OK: Siedziałam na przeciwko swojej lustrzanki i stwierdziłam, że będzie to dobra nazwa na kanał.

Rzadko pozdrawiasz w swoich filmikach. Czym to jest spowodowane?

OK: Nie widzę potrzeby, żeby kogokolwiek pozdrawiać. Ludzie poza tym wolą oglądać materiał, który jest krótki, zwięzły i na temat.

Co cenisz w swoich widzach?

OK: To, że są cierpliwi i zawsze wybaczają mi to, że nie dodaję jakiegoś filmiku szczególnie teraz, kiedy mam dużo pracy. Uważam, że moi widzowie są bardzo wyjątkowymi osobami. Szanuję ich i cieszę się, że mogę dla nich tworzyć.



Co skłoniło Cię do przyjścia na Meet-up we Wrocławiu?

OK: To jest tylko i wyłącznie kwestia tego, że byłam tutaj wcześniej i mieszkam we Wrocławiu. Jest to ciekawe doświadczenie i miło jest spotkać nie tylko widzów, ale również innych twórców.

Często spotykasz się z krytyką?

OK: Nie. Jeśli krytyka to tylko konstruktywna.

Czy zakładąjac kanał Wobec Obiektywu spodziewałaś się takiego sukcesu?

OK: Nie spodziewałam się takiego sukcesu, ale cieszę się, że dobrze to idzie i sprawia mi przyjemność.

Co musi mieć kanał, żebyś go zasubskrybowała?

OK: Musi mieć treść, która będzie odpowiadała widzowi. Każdy ma też swoje upodobania.

Dziękuję bardzo za wywiad.

OK: Dziękuję.

Rozmawiała: Karolina Borowiec.

Link do jej kanału: https://www.youtube.com/user/wobecobiektywu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz