piątek, 11 września 2015

Poznaj Youtubera #4. Łukasz Walaszek

Łukasz Walaszek znany w sieci jako Yoczook nagrywa filmiki już od ponad dwóch lat. Jeśli interesuję Cię, co odpowiedział na pytania zadane przez naszą reporterkę Karolinę Borowiec koniecznie przeczytaj ten wywiad.


Od jak dawna nagrywasz?
ŁW: Kanał założyłem w 2013 roku. Pierwsze filmiki zacząłem nagrywać telefonem w 2014 jednak były one dość nieprofesjonalne. Obecnie nagrywam sprzętem, który dobrze się sprawuje i ma dobrą jakość.
Jak się czułeś, kiedy po raz pierwszy stanąłeś przed kamerą?

ŁW: Myślę, że dziwnie i dosyć nie komfortowo. To tak, jakbym mówił sam do siebie.

Czy jest jakiś youtuber , na którym się wzorujesz?
ŁW: Obecnie nie. Kiedyś wzorowałem się na JJayJokerze, potem na Gimperze, ale ze względu na to, że oni są gamerami, a ja jestem vlogerem postanowiłem nagrywać według własnego uznania.
Jakie emocje towarzyszą Ci podczas spotkania z fanami?
ŁW: Bardzo się cieszę, że jest ich tak wiele i serdecznie dziękuję im za to, że przyjeżdżają na takie eventy, jak Meet Up we Wrocławiu.

Na co zwracasz szczególną uwagę podczas nagrywania?
ŁW: Sądzę, że na dźwięk i żeby było to coś śmiesznego.
Który filmik przyniósł Ci największy sukces?
ŁW: Uważam, że Beka z psychola na YouTube, którą nagrałem wraz z Yachem, ponieważ miała ona ponad 600 tysięcy odsłon.

Czy po przez nagrywanie Beki również osiągnąłeś sukces?
ŁW: Myślę, że tak. Głównie nagrywam Bekę i jest to po prostu śmieszna seria, którą lubię nagrywać.

Dlaczego Yoczook? 

ŁW: Leżąc pewnego dnia w łóżku wymyśliłem Joczok, dodałem ,,o” i ,, J” zmieniłem na ,,Y” stąd wziął się mój pseudonim.
 
Czego mogę Ci życzyć?
ŁW: Wytrwałości w pracy, żebym nagrywał jak najdłużej.
Tak więc tego Ci życzę i dziękuję bardzo za wywiad.
ŁW: Dziękuję.
Rozmawiała: Karolina Borowiec.
Zdjęcia: Archiwum prywatne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz