poniedziałek, 8 grudnia 2014

Pasje uczniów #10. Angelika Janicka

Redakcja ,,Oczami Ponieckich Gimnazjalistów'' ma przyjemność zaprosić Was na rozmowę z Angeliką Janicką - pasjonatką tańca.

Kiedy pojawiłaś się po raz pierwszy na treningu ,,Natii''? 

AJ: Swoją przygodę z tańcem rozpoczęłam w drugiej klasy podstawówki. Potem jednak zrezygnowałam, ale postanowiłam wrócić. Znów na zajęciach pojawiłam się w pierwszej klasie gimnazjum. 

Aby osiągać sukcesy trzeba dużo trenować. Stąd moje pytanie jak często odbywają się treningi? 

AJ: Treningi odbywają się dwa razy w tygodniu w poniedziałki oraz czwartki.



A w jakich godzinach? 

AJ: Od 17 do 18 lub 18:30. 

Jak wspomniałaś treningi odbywają się w środku tygodnia, dlatego zapytam czy Twoja pasja nie koliduje z nauką? 

AJ: Raczej nie, choć czasami jestem zmęczona po treningach. 

Skąd w ogóle pomysł, aby tańczyć? 

AJ: Od zawsze lubiłam tańczyć. Postanowiłam sprawdzić się w tej dziedzinie. 

Raczej stawiasz na aerobik czy interesuje Cię coś poza nim? 

Strasznie podoba mi się akrobatyka, ale w najbliższej okolicy nie ma żadnego klubu, w którym mogłabym doskonalić swoje umiejętności.



Cofając się parę lat wstecz pamiętasz pierwsze zawody w których wzięłaś udział? 

Tak. Odbyły się one w Gostyniu, a były to Powiatowe Zawody w Aerobiku Grupowym. 

Trzecia klasa gimnazjum. Od września 2015 roku rozpoczynasz naukę w szkole średniej. Co z Natią? 

AJ: Na pewno dalej będę uczęszczała na treningi. Pasję i naukę można pogodzić. 

Podsumowując czego możemy Ci życzyć? 

Sukcesów. 

W takim razie życzymy sukcesów i dziękujemy, że zgodziłaś się na wywiad.

Również dziękuję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz