piątek, 6 listopada 2015

Przewodniczący pod lupą

Dzięki wsparciu kolegów i koleżanek dotarł do wymarzonego celu. Chce przez najbliższy rok szkolny jak najwięcej zdziałać na rzecz szkoły. Zapraszamy serdecznie do przeczytania krótkiego wywiadu z Jędrzejem Jarożkiem-przewodniczącym Samorządu Uczniowskiego.


Jak się czujesz w roli przewodniczącego szkoły?
JJ: Świetnie i mam nadzieję, że podołam temu zadaniu.
Widać więc, że masz dobrą postawę do pracy. Spodziewałeś się takiego wyniku? Zależało Ci na tym, żeby wygrać głosowanie?
JJ: Szczerze mówiąc zależało mi na zwycięstwie, ale nie spodziewałem się wygranej.
Rozumiem, że jest to dla Ciebie zaskoczeniem. Bardzo Ci gratuluję. Jakie masz plany na najbliższy rok?
JJ: Chciałbym, aby uczniowie i nauczyciele czuli się jeszcze lepiej niż teraz. Na chwilę obecną chyba nic innego.
Wydaje mi się, że na dobry początek to doskonała inicjatywa. Co sądzisz o obowiązkach przewodniczącego?
JJ: Moim zdaniem jest to ważna funkcja i trzeba, jak najlepiej wywiązywać się z obowiązków, aby koleżanki i koledzy wiedzieli, że postawili krzyżyk przy właściwym nazwisku podczas głosowania.
Mówią, że praca się opłaca, ale czy Ty dzięki swojej działalności zyskujesz satysfakcję?
JJ: Bez dłuższego zastanowienia odpowiem, że tak, chociażby dzięki miłym słowom osób trzecich.
Jak myślisz, co zadecydowało o Twojej wygranej?
JJ: Wydaje mi się, że wsparcie kolegów i koleżanek, którzy zaufali mi i dali szansę. Mi też wydaje się, że doskonale sobie poradzisz. Dziękuję bardzo za rozmowę i życzę powodzenia.
JJ: Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz