poniedziałek, 29 grudnia 2014

Pasje uczniów #12. Zuzanna Bartków

Talent - tak możemy powiedzieć o tym co robi uczennica klasy II a Zuzanna Bartków. Dowiedzcie się więcej o jej zainteresowaniach czytając dzisiejszą rozmowę przeprowadzoną przez Justynę Dudkowiak.



Od jak dawna interesujesz się malarstwem? 

ZB: Malarstwem interesuję się od dziecka.

Jak zaczęła się Twoja przygoda z malarstwem?

ZB: Będąc dzieckiem przyglądałam się mojej mamie jak maluje i stwierdziłam, że sama spróbuję . W związku z tym, że zaczęło mi to wychodzić postanowiłam to kontynuować.



Brałaś udział w jakiś konkursach?

ZB: Brałam udział w konkursach plastycznych zarówno szkolnych, jak i poza terenem szkoły .

Bierzesz jakieś lekcje albo masz jakiegoś nauczyciela z którym doskonalisz swoje umiejętności?

ZB: Moim najlepszym nauczycielem i krytykiem jest moja mama.



Wiążesz z tym swoją przyszłość?

ZB: Tak. Mam zamiar ukończyć Akademię Sztuk Pięknych we Wrocławiu .

Co lubisz rysować najbardziej?

ZB: Najbardziej lubię rysować postacie.



Używasz jakiś specjalnych narzędzi do tworzenia prac?

ZB: Nie, rysuję ołówkiem i węglem.
 
Jaką sztukę lubisz najbardziej?

ZB: Lubię sztukę Japońską, chociaż są też inne za którymi przepadam. 



Masz ulubionego malarza?

ZB: Tak , jest nim Vincent van Gogh.

Co chcesz przekazać po przez swoje prace?

ZB: Chcę udowodnić, że świat jest piękny pod każdym względem.



Wolisz malować farbami ,pastelami czy pracować ołówkiem?

ZB: Wolę rysować ołówkiem ale czasem sięgam też po farby.

Czy zawsze wiesz co chcesz narysować czy ostateczna myśl przychodzi w trakcie tworzenia rysunku?

ZB: Maluje to co czuje i co podpowiada mi moja wyobraźnia.



Czy dużą rolę odgrywa wyobraźnia, czy można się bez niej obejść?

ZB: Wyobraźnia odgrywa najważniejszą rolę , bez niej nie powstanie żadna praca.

Wyrobiłaś sobie jakieś cechy poprzez malarstwo?

ZB: Tak przede wszystkim ciszę, spokój i radość.



Uważasz, że każdy nadaje się do tego czy trzeba coś umieć, posiadać jakieś cechy?

ZB: Malarstwa nie można się nauczyć, je trzeba mieć w duszy i trzeba posiadać wyobraźnię. 

Od dziecka lubiłaś rysować i już wtedy myślałam o tym w czasie przyszłym?

ZB: Od dziecka lubiłam malować, ale nigdy nie myślałam o tym w czasie przyszłym. 



Co daje Ci sztuka?

ZB: Sztuka jest moją ucieczką od szarej rzeczywistości. 

Czego mogę Ci życzyć?

ZB: Weny twórczej i dalszych sukcesów w malarstwie.

Właśnie tego Ci życzę i dziękuję za rozmowę.

ZB: Dziękuję. 

ABY ŚLEDZIĆ TWÓRCZOŚĆ ZUZANNY ZACHĘCAMY DO ZAGLĄDANIA NA JEJ FANPAGE

Rozmawiała: Justyna Dudkowiak.
Zdjęcia: Archiwum prywatne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz