poniedziałek, 17 listopada 2014

Pasje uczniów #7. Inez Białasik

W poniedziałkowej rozmowie zagościła u nas Inez Białasik - flecistka, chórzystka, która szkoli swoje umiejętności w Dziecięco-Młodzieżowej Orkiestrze Dętej GCKISTiR W Poniecu. Zgodziła się opowiedzieć nam co nieco o swojej pasji - muzyce. 





JD: Na jakich instrumentach grasz i jak długo ?

IB: Gram na flecie poprzecznym już od 4,5 roku. Wcześniej grałam na saksofonie, jednak trwało to tylko pół roku. Dodatkowo gram na pianinie od 2 lat.

JD: Jak znalazłaś się w Dziecięco-Młodzieżowej Orkiestrze Dętej GCKISTiR W Poniecu ?

IB: W szkole podstawowej, a dokładnie w 3 klasie przyszli do nas na spotkanie przedstawiciele orkiestry, którzy zachęcali do spróbowania swoich sił w zespole. Miałam zapał, więc poszłam, spróbowałam i zostałam. We wrześniu minęło 5 lat od mojej przygody z orkiestrą.




JD: Uczęszczasz do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia imienia Romana Maciejewskiego w Lesznie. Jak się tam dostałaś, w której klasie jesteś ?

IB: Jestem w II klasie I stopnia. Nie ukrywam, że dostanie się do takiej szkoły jest bardzo trudne i udaję się tylko nielicznym. Dzięki temu mogę doskonalić swoje umiejętności i rozwijać się w tym co kocham.

JD: Gdzie wybierasz się po gimnazjum ?

IB: Planuję iść do specjalnego liceum muzycznego w Poznaniu.




JD: Wiążesz dalsze plany ze swoją pasją ?

IB: Jak najbardziej. Chciałabym w przyszłości być nauczycielką w szkole muzycznej oraz uczyć młodych ludzi i dzielić się z nimi moim talentem. Moim marzeniem jest grać w filharmonii, najlepiej w Londynie. Zadowolę się również Polską czy innym miejscem za granicą. 

JD: Czy oprócz zdolności muzycznych, możesz się podzielić czymś jeszcze ?

IB: Uwielbiam śpiewać. Chciałabym zostać piosenkarką. Za jakiś czas planuję wybrać się do The Voice of Poland po to, aby sprawdzić samą siebie i swoje umiejętności wokalne.




JD: Masz już na swoim koncie jakieś osiągnięcia ?

IB: Jednym z głównych jest uczęszczanie do szkoły muzycznej. A poza tym przygotowuję się do Wielkopolskiego Konkursu Młodych Instrumentalistów Członków Orkiestr Dętych im. Jana Schulza w Osiecznej i moim celem jest zajęcie pierwszego miejsca. 




JD: Jaka jest główna nagroda?

IB: Główną nagrodą  jest 1000 złotych, które pomogłyby mi w kupnie własnego fletu.

JD: Co o Twojej pasji myślą rodzice ?

IB: Wspierają mnie od samego początku. Są bardzo dumni, że ich córka spełnienia swoje marzenia. Cieszą się, że mam w życiu cel, do którego dążę.




JD: Czy w Twojej rodzinie są osoby związane z muzyką?

IB: Tak. Moja mama grała na werblu, wuja na trąbce, a kuzynka gra na gitarze. Ja zaraziłam mojego brata zamiłowaniem do muzyki.

JD:  Posiadasz motto życiowe ?

IB: Tak, a brzmi ono tak: ,, Kochaj muzykę, ona Cię nigdy nie opuści”




JD: Czego mogę Ci życzyć ?

IB: Sukcesów i tego żeby moje marzenia się spełniły.

JD: W takim razie tego Ci życzę. Dziękuję za wywiad.

IB: Również dziękuję.


Rozmawiała: Justyna Dudkowiak
Zdjęcia: Archiwum prywatne, Archiwum Oczami Ponieckich Gimnazjalistów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz