poniedziałek, 10 listopada 2014

Pasje uczniów #6. Justyna Dudkowiak

W kolejny poniedziałek mamy przyjemność zaprosić Was do przeczytania rozmowy Norberta Koniecznego z Justyną Dudkowiak. O czym? O jej internetowym blogu, który działa w internecie pod adresem innaainaczej.blogspot.com . Miłej lekturki !




NK: Co skłoniło Cię do założenia bloga?

JD: Miałam zeszyt zapełniony opowiadaniami i moimi poglądami na różne sprawy. Chciałam się nimi podzielić ze światem.  

NK: Skąd pomysł na nazwę bloga?

JD: Początkowo miał być on zupełnie inny, jednak okazał się zajęty. Wtedy wpadł mi do głowy pomysł Inna Inaczej.

NK: O czym jest Twój blog?

JD: Na stronie można znaleźć opowiadania mojego autorstwa jak i robótki ręczne, w których opisuję różne techniki i podaję prostą instrukcje wykonania przedmiotów. W ostatnim czasie prowadzę serię z recenzjami filmów, które udało mi się obejrzeć.

NK: Opisz swoją stronę internetową w 3 słowach.

JD: Oryginalny, twórczy, mój.

NK: Kiedy założyłaś swojego bloga?

JD: Pierwszy post ukazał się 3 stycznia 2014 roku.

NK: Co zmieniło się w Twoim życiu od tamtego momentu?

JD: Zyskałam pewność siebie i nie boję się wyrażać swojej opinii. Stałam się otwarta na nowe rzeczy oraz stawiam przed sobą coraz to odważniejsze wyzwania.




NK: Czy zadawala Cię liczba wyświetleń na blogu?

JD: Szczerze mówiąc to nie. Rzecz jasna chciałabym, aby moja strona była częściej odwiedzana i chętniej czytana, jednak wole mieć kilku stałych czytelników.

NK: Skąd bierzesz pomysły na posty?

JD: Najczęściej z życia. Gdy wpadnie mi coś do głowy od razu biorę się za pisanie.

NK: Czy wśród osób z blogosfery masz swoich idoli?

JD: Tak. Jest ich kilka, a z największą przyjemnością czytam Twojego bloga - Świat oczami zwykłego chłopaka.

                              

NK: To strasznie miłe. Dziękuję. A wracając do wywiadu to zapytam czy według Ciebie praca nad blogiem to czasochłonne zajęcie?

JD: Uważam, że tak. Napisanie jednego opowiadania zajmuje mi około czterech dni, a recenzji czy swoich poglądów około dwóch godzin.

NK: Miałaś momenty w swoim życiu kiedy chciałaś zamknąć swojego bloga?

JD: Miałam kilka dłuższych przerw, ale nigdy nie myślałam o tym, aby zakończyć blogowanie.




NK: A co robisz poza blogowaniem?

JD: Pełnię funkcję zastępcy redaktora naczelnego tej strony,  lubię też rysować.

NK: Czego mogę Ci życzyć?

JD: Dużej ilości pomysłów na posty i opowiadania czy rękodzieła. Nowych czytelników i kolejnych tysięcy wyświetleń.

NK: W takim razie tego Ci życzę. Dzięki za wywiad !

JD: Dzięki wielkie.

Rozmawiał: Norbert Konieczny
Zdjęcia: Norbert Konieczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz